вторник, 28 януари 2014 г.

Huawei Club - маркетинга през 2014!


Huawei Club представя една изключителна маркетингова статистика, която ще движи света през 2014!
Какво да очакваме:
78% от маркетинг специалистите смятат, че допълнително съдържание е бъдещето на маркетинга. Маркетинг екипите ще похарчат $135 млн за обезпечение на дигиталния маркетинг. Ще има участие на повече пари, все повече хора и повече онлайн играчи от всякога преди. Интернет рекламата ще съставлява 25% от целия рекламен пазар до 2015 година.
Тенденции в маркетинговия микс:
Социални медии: маркетинговите бюджети на социалните медии ще се удвоят през следващите пет години.
Съдържание: Близо 50% от фирмите вече имат съдържание в маркетингови стратегии. Съдържанието е било и винаги ще бъде водещо, тъй като винаги ще има необходимост за съдържание, което да привлича вниманието на вашата аудитория.
Email: Email с бутони за социално споделяне увеличава кликванията с 158%. Създаване на имейл маркетинг кампании с повече споделено съдържание, както и способността за споделят лесно ще помогне за увеличаване на вашия успех.
Събития: 67% от B2B маркетолозите сасъсредоточени в намирането на събития, за по ефективен маркетинг.
Обществени връзки: 73% от репортерите смятат, че съобщенията за пресата трябва да включват и изображения. Както се казва една снимка струва колкото хиляда думи и 3/4 от репортерите се съгласяват с този цитат.
PeyPerClick: 72% от PPC маркетолозите (тези, които използват заплащане-на-клик реклами) планират да увеличат техния бюджет през 2014.
Search Engine Optimization: SEO (оптимизация за търсещи машини) е от жизненоважно значение - 33% от трафика на Google при резултатите от търсенето отива на първата позиция в списъка.
Ако все още не сте активни в Google +, трябва да сериозно да помислите как да го добавите в своята онлайн маркетингова стратегия. Уверете се, че сте оптимизирали всички инструменти на Google, като например авторско маркиране, Google+, локални обяви, Maps и т.н.
Inbound маркетинга доставя 54% повече потенциални клиенти, отколкото традиционният маркетинг.
52% от маркетолозите са намерили клиенти чрез Facebook през тази година. Facebook преобладава, но е важно да отбележим, че това не е единственото средство за социални медии, тррябва да се интегрират и други среди в маркетинговите си стратегии.
43% от маркетолозите са намерили клиенти чрез LinkedIn през 2013.B2B компании, които „блогват” са генерирали 67% повече потенциални клиенти, отколкото тези, които не го правят.
55% от маркетолозите ще увеличат своя бюджет за дигитален маркетинг за тази година.
Визуалното съдържание се обработват от мозъка 60000 пъти по-бързо от текста. Видеото на целеви страници увеличават възприемането с 86%.
65% от хората са визуално възприемащи, така че няма да има промяна за цялата индустрия към срещу включването на визуално съдържание в маркетингови инициативи. Цялото съдържание: блогове, имейли, Електронните книги, обяви PR, социални медийни публикации, и т.н. - ще трябва да осигури завладяващи визуални ефекти, за да се откроява и да привлече вниманието на хората.

Няма коментари: