неделя, 12 януари 2014 г.

Защо Huawei е поел в правилната посока?




Ако внимателно анализираме и наблюдаваме как работят Huawei по няколко от своите маркетингови кампании през последните няколко месеца със сигурност ще ни направи впечатление ангажимента за инициативи, като например API изложението (CAAS), управление на политика и анализи, потоци данни и т.н., които отразяват дълбокото разбиране на Huawei за нуждите на водещите световни оператори на мрежи и технологичните изисквания.
Текущия фокус на Huawei върху потоците от данни и техните анализи, приоритизирането на управлението на политиката с анализи, представянето на услуги и други подобни инициативи са насочени към изпълнение на изискванията на операторите и изготвени за увеличаване на тяхната рентабилност. Нека да разгледаме защо тези инициативи на Huawei са толкова важни в днешната конкурентна комуникационна среда.
Тъй като традиционните услуги в телеком индустрията са достигнали вече равнище на насищане, операторите търсят алтернативни източници на приходи. Все пак, това не е лесно за операторите, тъй като навиците на потребителите се променят. С проникването на интелигентните устройства като смартфони и таблети, днешните потребители искат услуги когато, където, и както им трябват, с безпроблемно качество  във всички възможни канали на потрбление.
Операторите се опитват да се справят с тази промяна на потребителското поведение, като в същото време се опитват да менажират ефективно управлението на увеличения трафик в мрежите си. Експлозията в трафика на данни и повишените изисквания на трафик карат операторите към все по-сложни подходи за ценообразуване на плановете за данни като средство за управление на обилното количество трафик в техните мрежи, като същевременно се стремят към иновативни модели за ценообразуване, за да се максимизират приходите и печалбите.
За да се балансират мрежови ресурси, постигане на оптимално преживяване на клиентите и подобряване на техните източници на приходи, ние виждаме оператори по целия свят, които предприемат някои ключови инициативи. Особено място сред тях са:
• Привеждане на управлението на политиката за анализи и ценообразуване: В днешната нова ера на монетизация на данните, доставчиците на комуникационни услуги, признават, че с единна ставка бизнес модели не могат да бъдат устойчиви в дългосрочен план. За да останат рентабилни и конкурентни, те трябва да се ангажират с консумация на данни. Областта на политика на управлението, съобразена с разширени анализи и ценообразуване е от ключов интерес за повечето доставчици на комуникационни услуги.
• Привличане на големи данни и напредничави анализи: Днешният феноменален растеж на данни изисква доставчиците на услуги, не само да разбират значението на потоците и обемите от данни, за да разчитат на информацията, но също - по-важното - възможностите на това, което те могат да направят с тях, използвайки анализите на данни. Доставчиците на услуги седят върху терабайти данни, които се съхраняват в „силози”, разпръснати в цялата организация. За да използват пълния потенциал на тази съхранявани данни, доставчиците на услуги трябва да имат решения, които могат да им помогнат да съпоставят, управляват и дешифрират обемите на действителната информация.
• Предоставяне не услуги за междуотраслово сътрудничество: Изправени пред спада на маржа в основните си пазари на телефония и темпото на растеж на трафика на данни, което далеч изпреварва повишаването на приходите, свързани със мрежовите услуги, оператори са под натиск да увеличат маржовете на използване на активите, с които разполагат.
От наскоро провелата се поредица от радио предавания с Huawei, препоръчвам да разгледата следните две презентациия в линковете по-долу:

Няма коментари: