неделя, 26 януари 2014 г.

Huawei сключва маркетингово споразумение




Huawei сключва маркетингово споразумение.
Китайски телекомуникационен гигант Huawei е назначил Isobar като своя цифрова маркетинг агенция, следвайки стъпките на различни агенции.
Клоновете на Isobar в Шанхай и Сингапур ще обработват пускането на глобални продукти на пазара и потребителските събития за марката. Агенцията също така ще създаде и изпълни редица цифрови и социални маркетингови кампании през цялата 2014 година.
Isobar вече е работил с Huawei при създаването на марката за кампанията  ”Make it Possible”.
Jerry Huang, Huawei директор бизнес група на маркетинговите комуникации, казва в изявление: "За глобална компания, със седалище в Китай, ние се нуждаем от дигитален маркетинг партньор, който има силна глобална мрежа и надежден отпечатък в Китай. Isobar е един от малкото цифрови маркетингови агенции, които могат да предложат глобална мрежа с растеж, базеран на местни познания и талант."
Jane Linbaden, главен изпълнителен директор на Isobar Китай, заяви: "Huawei е една от най-вълнуващите марки на Китай. Те са увеличили своите глобални резултати през последните няколко години, и продължават да развиват марката и международно. Ние сме развълнувани, че сме избрани да работим с Huawei, за да продължим да градим заедно успеха им. Ние с нетърпение очакваме да създаваме иновативни цифрови и социални маркетингови кампании, които ще позволяват на потребителите по целия свят да изпитат марката. "
Isobar сега е под японска мрежа Dentsu Inc, която наскоро завърши придобиването на базираната във Великобритания Aegis Group, част от която Isobar първоначално беше.

Няма коментари: