Huawei сключва маркетингово споразумение.
Китайски телекомуникационен гигант Huawei е назначил Isobar
като своя цифрова маркетинг агенция, следвайки стъпките на различни агенции.
Клоновете на Isobar в Шанхай и Сингапур ще обработват
пускането на глобални продукти на пазара и потребителските събития за марката.
Агенцията също така ще създаде и изпълни редица цифрови и социални маркетингови
кампании през цялата 2014 година.
Isobar вече е работил с Huawei при създаването на марката за
кампанията ”Make it Possible”.
Jerry Huang, Huawei директор бизнес група на маркетинговите
комуникации, казва в изявление: "За глобална компания, със седалище в Китай,
ние се нуждаем от дигитален маркетинг партньор, който има силна глобална мрежа
и надежден отпечатък в Китай. Isobar е един от малкото цифрови маркетингови
агенции, които могат да предложат глобална мрежа с растеж, базеран на местни
познания и талант."
Jane Linbaden, главен изпълнителен директор на Isobar Китай,
заяви: "Huawei е една от най-вълнуващите марки на Китай. Те са увеличили
своите глобални резултати през последните няколко години, и продължават да развиват
марката и международно. Ние сме развълнувани, че сме избрани да работим с
Huawei, за да продължим да градим заедно успеха им. Ние с нетърпение очакваме
да създаваме иновативни цифрови и социални маркетингови кампании, които ще
позволяват на потребителите по целия свят да изпитат марката. "
Isobar сега е под японска мрежа Dentsu Inc, която наскоро
завърши придобиването на базираната във Великобритания Aegis Group, част от която
Isobar първоначално беше.
Няма коментари:
Публикуване на коментар